Saga's blogg

Alla inlägg under augusti 2010

Av Saga - 27 augusti 2010 20:16

heeeJ!


har varit på ikea typ hela dan med vännerna

Av Saga - 24 augusti 2010 20:09

hej!


idag har det varit en helt vanlig dag... vi slutade typ en kvart tidigare från skolan idag, najs ;)

åt precis mat nu, typ nån korv i bröd. Men inte den vanliga "korv med bröd" ;)

men förutom det har jag inte gjort så mycket idag, men jag mina små systrar och becca gick ut och sålde panda.....  Det gick väl ganska bra, antar jag, sålde för ca 2000 kr. annars var det väl inte så mkt mer, har läst lite, suttit vid datan några minuter.... Men ska nog bada snart.

Skoldagen imorron blir nog inte lika hemsk som idag(asjobbig). har inte så många lektioner, ganska mycket rast och slutar 13.50 (?!).

oj måste bada nu om jag ska hinna det, men  sees nästa gång bloggen..



<3 saga

Av Saga - 20 augusti 2010 19:06

Shueee!

 

 

är i stockholm nu, hemma hos widde!!

Det är såååå skön att det äntligen är fredag!!!!!

Men snart är det måndag igen :(

Av Saga - 19 augusti 2010 14:47

Tjaah!!


har precis kommit hem från skolan, dagen har faktiskt varit ganska bra, jag har fått ett skåp nu. 

ska nog ta ett bad, skriver mer sen 



hihi

Av Saga - 17 augusti 2010 19:49

skola imorron!

det känns så overkligt, sommarlovet har bara flugit förbi nonstop!

Det känns som det precis var sommaravslutninig!

aja.... ;(

Av Saga - 15 augusti 2010 15:24

asså, kolla på de här bilderna, och jämför;


   FÖRE


   EFTER!!


OMG! asså ser fett konstig ut......

Av Saga - 14 augusti 2010 15:21

hejsan! Tänkte berätta lite kort om igår och idag;) igår var jag med sofia på stan och shoppade... köpte en till Jacka från gina, röd. två linnen från H&M , en tröja från New yorker och ett halsban och ett par örhängen från JC. Pappa hämtade mig på stan, och därifrån åkte vi direkt till staffan i rasbokil, han fyllde år! 

sen hände det inte så mycket mer,

men idag åkte vi och badade i fjällnora, och sen kom vi hem, och då läste jag lite, sen städade jag mitt rum. och nu sitter jag här och kanknappt röra ansiktet (anskiktsmask)


Av Saga - 8 augusti 2010 20:53

 shuueee!!!


nu är jag tillbaka igen!

från vaddå, kanske ni undrar.. hmmm från, elller jaa bara tillbaka kanske  

men jag kan väl säga att jag tog en "sommarpaus" ;)

håller på att ladda upp bilder till fb från nya kameran (fick de in födelsedags present) assså, det går skittrögt!

aja, ska gå nu, men skriver snart igen


love saga ;)



Ovido - Quiz & Flashcards