Saga's blogg

Alla inlägg under januari 2011

Av Saga - 31 januari 2011 16:12

TJA!


Idag har jag lite tråkigt :/ 

Allt är typ färdigpackat och om nån timme kmr mamma hit . Hon ska äta här och sen draar vi hem :) (till mamma, alltså)

Så nu har jag ingenting att göra... har typ testat lite olika sminkstilar... just nu e jag fjorts xdd

Är fortfarande trött från i lördag, även om jag sov från 21.30-11.30 inatt ;)

Ska nog köra lite Just dance med syrran innan jag somnar :O

Pussokram från mig!


//Saga

Av Saga - 30 januari 2011 19:27

Eftersom vi hade öppethus i lördags, så är vi ist lediga imorron! 

Hahah, men orkar verkligen nt skriva mer nu.. kan knappt hålla ögonen öppna xd *gäspar*

Ska nog kolla på lite tv nu, innan jag går och lägger mig (mobba nt!)


Av Saga - 30 januari 2011 14:09

Hahahha!

Nu är jag tillbaks från bloggpausen :D

Det var en ganska kort bloggpaus, men ändå.

Igår Sov Gudrun, Malin och Emma här, Emma somnade vid ett.. Men vi andra dygnade :O

Är skittrött nu, men antar att jag får skylla mig själv... Men blev piggare efter duschen jag tog... Men känner att jag börjar bli trött igen.

xd

Av Saga - 27 januari 2011 19:49

Hej alla...


Har nu bestämt mig för en kort (tror jag) bloggpaus.

Uppdaterar bloggen när jag orkar.

orkar nt förklara varför... -.-

Av Saga - 25 januari 2011 21:00

Asså, fattar man nåt av rubriken? xd

hahaha, iaf så håller bilderna på att uppladdas... det kmr ta ett tag.

Och det dåliga är att man bara kan ladda upp 200 bilder per gång... Fett drygt -.-

Men, kanske är det klart om 50 min?? Men det har det stått rätt länge nu...   

Så jag fördriver tiden med att blogga, men har lite idé torka nu, så vet nt riktigt vad jag skriva.

//saga 

  

Av Saga - 25 januari 2011 20:51

Av Saga - 25 januari 2011 17:55

Hejsan alla  underbara!

Kom precis ut från duschen, har tagit bort badkaret.... Det var sjukt skönt :D

Men innan jag duschade, så skrev jag ett sjukt långt inlägg. Men bloggplatsen laggade typ sönder :/

Är fortfarande irriterad över de... Har det hänt dig någon gång? Isf vet ni hur irriterande det är :(

Så nu blir det bara ett kort inlägg, men skriver nog snart igen :D

//saga

Av Saga - 25 januari 2011 07:34

Vanligtvis gillar jag nt tisdagsmorgonar.... För att vi har tråkigaste lektionen, matte först på schemat... Men igår sa vår Ma-lärare att vi skulle göra nån teknik tävling ^^ Eller egentligen är det åttan som ska göra det, men vi tränar inför nästa år... och  hur som helst är det bättre än matte :D

här kmr några bilder på min klädstil idag ;)

     Ha en bra dag, alla! 


///saga


Ovido - Quiz & Flashcards