Saga's blogg

Alla inlägg under september 2010

Av Saga - 30 september 2010 17:38

kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan inte logggggga in p[ faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaacebook!

Av Saga - 25 september 2010 22:48

hej igen!

nu ska jag sammanfatta veckan genom att göra en "veckans.... "

haha, ska göra en per vecka.... men vi får se hur det går ;)


VECKANS......


MAT: PIZZA Xd

DAG: FREDAG!!!! (SKOLAN ÄR SLUT)

KOMPIS: ALLA, NÄSTAN <3

LÅT: INDEPENDENT WOMEN- DESTINYS CHILD

SÅNGARE: FLO RIDA! HAHA

BLOGG: FOKIS! OFC!

FÄRG: GRÅ (?) HAHA

BOK: -----

FILM: EN GALEN NATT

ÄMNE: NO!

FOTO: EHH.....

TV-PROGRAM: BIGGEST LOSER

ACCESOAR: STORA ÖRHÄNGEN

SAK: MOBILEN <3 SJÄLVKLART

SIDA (PÅ INTERNET): FACEBOOOOOOOOOK!!!!!!!!!!!!!

DISS: MORSAL I FREDAGS

RETSTICKA: PAPPA O MAMMA

HÄNDELSE: SKOLFOTOT!!!!!!!!


Av Saga - 25 september 2010 22:37

heeejsannnn!


håller på att fixa naglarna, målade de igår med de har typ gått sönder lite, så lagar dem nu. de är svart med silvriga ränder... lägger kanske in bilder om nån dag, för jag har inte min kamera här hos pappa. Eller... de är nog gråa, eller nåt mitt i mellan :)

så nu är de klara ;) Nu måste de bara torka.

idag var jag hos gudde igen. Jag pappa, julia & my åt ute idag :) på nåt ställe, jättegod mat.


Av Saga - 24 september 2010 21:09

Moshiii!


idag  var en ganska bra dag, skolan var okej ;)

Vi dissikerade (stavnig) räkor idag... Det var typ mer äckligt än att göra det på bläckfiskar, som vi gjorde förra veckan... Efter skolan gick jag till Gudde tsm Ebba, Dilan. Jenni kom vid fyra tiden. :)

Sen åkte vi till mediamarkt!

VIIIII HAAAAR ÄNTLIIIIIIIGEEEEN KÖÖÖÖÖPT ENNN SOOOOOOOODASTREEEEAAAM HOS PAPPA!

inte för att det har med saken att göra xD

Men ialla fall, så är mamma och widde här nu, de har ätit här (pizza, hemmagjord).

Men hur som helst ska nog vara lite social nu,, sees bloggen

Av Saga - 23 september 2010 18:50

Heeeeej!!!!


idag var jag, Emma, Dilan, Gudde, Murrsulli och jennifer på premiären av coop, men har inte bestämmt mig för vad jag ska tycka om det än, menn det kommer väöll:)

Av Saga - 21 september 2010 21:08

Hejsan!


OMG! Är sååååååååå glad nu!

Har fått massor av nya kläder, från mammas kompis butik! De är skitsnygga, men det dåliga är att hans butik ska slå igen :(

Men de är lite udda, men jättesnygga!

  

Av Saga - 20 september 2010 18:06

rubriken säger det mesta....

Av Saga - 20 september 2010 14:32

Hejhejsanhej!


Asså! 

Har inte uppdaterat bloggen på länge... men har varit upptagen; i torsdags och fredags var jag sjuk, i lördags var jaag på stenhagens dag och på kvällen sov jag

hos gudde (med emma malin jenni och hon själv) fast vi sov nog inte så mycket... somnade kl. sex på morgonen :O men... och igår Var jag hos sivan och faster och sen kom Emma över ( hon var väll kvar i nån timme).. Sen åt jag mat, och gick faktiskt och la mig kl. sex..... :O sov till sex idag haha, sov till sex, var vaken till sex och ;)

så har inte hunnit uppdatera nåt ...

Ovido - Quiz & Flashcards