Saga's blogg

Alla inlägg under november 2010

Av Saga - 30 november 2010 18:49

hittade på den nyss!

hahaahahahhahahhahahahah xd


 gåta: vad är det som är vitt, svart, brunt, grått, rosa, grönt, blått, lila, utåinvänt (stavning) upp och ner och typ ingeting?


svar:......... svaret får ni i nästa inlägg :)


ursäkta för den dåliga uppdateringen... men har inte orkat skriva ngt .

Av Saga - 26 november 2010 17:27

Av Saga - 20 november 2010 17:32

heej igen!


Min lilla syster har fått sina födelsedags presenter från farfar, och bland annat fick hon tatueringspennor... Så hon och julia har tatuerat mig nu... Fick tre st. Hahaha ska lägga in en bild nu. två blev rätt misslyckade, men en blev ganska bra ;)

snart ska vi ut och äta på Riverside'. 

'.'

U

hihi ^^   


  

 KRAM TILL ALLA ER SOM LÄSER MIN BLOGG <3

// SAGA


Av Saga - 20 november 2010 12:41

Av Saga - 19 november 2010 20:22

Shuuueee! 



Är jätteglad nu!  För farfar och Sofi kmr snart :) Och snart ska jag börja med maten, ska göra en sallad, med pasta, fetaost, oliver, pinje nötter mm. ^^

Är ganska hungrig nu, hoppas att de kmr snart så jag kan börja med maten. 


ojjjjj! nu kom de seeees senare!

 '

saga <3

Av Saga - 18 november 2010 18:28


Skulle nog kunna somna nu, ifall jag försökte... *gäsp*. 

Har varit ute och lämnat lite pandagrejjor. Det är iskallt ute nu! (tips. gå inte ut!!!)

Men i alla fall så är farmor här nu, pappa ska åka och jobba om några timmar, så hon ska vara barnvakt.  Jag var hemma från skolan idag, jag hade ont i magen och mådde illa... Men nu har det nästan gått över    Hehe ^^


ska nog gå öch träna till matteprovet, eller nåt, seeeees!


//saga <3

Av Saga - 15 november 2010 21:21

Tjeeeeeena!

har precis tagit av min ansikts mask-1 luktade vaniljfudge!

Av Saga - 14 november 2010 18:43

här kommer tre versioner av två skööööööna låtar!



remix (2);

remix:


Ovido - Quiz & Flashcards