Saga's blogg

Alla inlägg under oktober 2010

Av Saga - 24 oktober 2010 11:19

   hahahaha?

är jag en Diva?

Tror inte det... Men om man blir kallad det typ 7 ggr på en dag, börjar man undra

Av Saga - 24 oktober 2010 11:05

tjaaahh!!!


vaknade för en och en halvtimme sen... otroligt!

hahaha, nerå men har packat lite, för Pappa ska  strax skjutsa oss till mamma.Snart börjar en ny vecka... och Alltså skolan också :(

Men det ska bli kul att se hur "bråket" har utvecklat sig... Eller kallas det bråk när bara en person bråkar?! HAHAHAHAAH...!

Men jag vill inte ha nåt med den personen att göra i framtiden, så det finns ingenting att "oroa" sig för. Får väl se hur det blir. ^^


//// SAGA  

Av Saga - 24 oktober 2010 11:05

tjaaahh!!!


vaknade för en och en halvtimme sen... otroligt!

hahaha, nerå men har packat lite, för Pappa ska  strax skjutsa oss till mamma.Snart börjar en ny vecka... och Alltså skolan också :(

Men det ska bli kul att se hur "bråket" har utvecklat sig... Eller kallas det bråk när bara en person bråkar?! HAHAHAHAAH...!

Men jag vill inte ha nåt med den personen att göra i framtiden, så det finns ingenting att "oroa" sig för. Får väl se hur det blir. ^^


//// SAGA  

Av Saga - 23 oktober 2010 15:48

Med några dagar (bara) till halloween festen! Hoppas verkligen att  någon kommer... men det är några som har sjukt dålig inställnig! Typ... eh... tror inte jag orkar, eller .. Det kommer säkert bli tråkgt.. MEN ASSÅ BLIR SÅÅÅ SJUKT TRÖÖTT PÅ DE.

De vet hur mycket tid och pengar vi har laggt ut på den, men väljer att inte komma för att de inte "orkar" OMG!

>:0!

  

Av Saga - 23 oktober 2010 09:14

Hej bloggen!

Hann inte blogga nåt igår, för gick (nästan) direkt hem till Anisha efter skolan, och från Anisha gick jag direkt till sivan som bjöd på pannkakor. sov hos sivan och kom hem för 10 min. sen. Såååååå trööööt! Ska snart åka ut till Thuns för att shoppa lite.  

men ska dra nu, skriver mer sen ;)


Av Saga - 19 oktober 2010 16:21

Hejsan svejsan!


nu sitter jag här med syrran!

Fixar låtar till hennes MP3. 


           hHhHHhhHFF!

Av Saga - 17 oktober 2010 18:59

Shuee bloggen!


Här kommer lite bilder på mina senaste cupcakes!

fick en bok med bara med såna recept från sandra när jag fyllde år. - minicupcakes med vanilj och vit choklad.

blev ganska nöjd med de, och sivan  kom över på middag så bjöd på dem. ^^


                             hahahahahahha! Bilden på mig kom från ingenstans!!!!! men tror jag ska ta en dusch nu!


//saga ^^

Av Saga - 16 oktober 2010 18:47

hejsan! 

nu är jag tillbaka igen, har inte orkat blogga på hela veckan... Antar att jag varit trött efter operationen. Har varit hemma från skolan hela veckan också... Det ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka dit. Det har varit ganska tråkigt här hemma.

Eller inte, har inte bestämt mig för om  jag vill tillbaka till skolan. Men oavsett vad jag vill måste jag till skolan ändå.-_-

kom just på en sak! jag är jätte sugen på keebab?! hahaha  helt random.

Sitter på mammas säng och kollar på Bert men min syrra jullan (julia). Typ hennes favvo program... (himlar med ögonen)

Hahaahah... har sjukt tråkigt! Är lite flumm nu,  ska nog avsluta inlägget innan ´jag skriver nåt mer konstigt   


/////saga ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards