Saga's blogg

Alla inlägg under december 2010

Av Saga - 31 december 2010 20:21

Hoppas ni alla får ett roligt och underbart nyår!


   hahaah, texten faiiiiiilade helt!

Av Saga - 30 december 2010 18:14

Här kmr dagens låt!


forever- Chris brown.


                                                                                                  Visst är det asum?!

Av Saga - 29 december 2010 20:52

Kollade just på föräldrarfritt, ett program som hade premiär idag på 5:an... Det var HELT sjukt!  Asså fattar nt hur man kan bete sig sådar, det var typ 5 av 20 st som nt var helt störda :O

Av Saga - 28 december 2010 19:33

Ser hel konsig ut på den här bilden!?

   hahahah!

Av Saga - 28 december 2010 17:59

shhuue!


Ska strax gå och baka en kladdkaka med vit choklad på, men måste samla ork till det först. Har varit sjukt trött hela dagen, vilket är konstigt eftersom jag sov till tolv idag... (?).

Aja, men pappas kompisar kommer till oss och äter sen. Det är därför jag ska baka klddkaka :P

nu ska jag hjälpa pappa med att bära ut grejjjor i förrådet :P

sees


Av Saga - 27 december 2010 18:51

Har just spelat det, det är jättekul men dock lite jobbigt....

Hahah, nu tänker jag bara chilla. Ska var ensam ikväll och i natt! (SKÖNT!).

Har varit i sunnersta hos min faster med familj, Mamma Farfar, Sofi, farmor och farmor Britta var också där, vi fick julklappar :P

På vägen hem svängde vi in på mcdonalds drive in. 


här kmr dagens låt också!


visst är den awesome?!

Av Saga - 26 december 2010 15:16

...till nästa julafton.

Julen är min favorit tid på året, eller kke min fördelsedag. Neee... det är nog julen.

Hmm, från ingenstans? ja...

Av Saga - 26 december 2010 14:56


Nu går det riktigt trögt!'

Syrrorna springer runt och skriker... 

Skulle egentligen åkt ner på stan med Emma & Sara, men mådde nt så bra. 

Mår lite bättre nu, *yiippiie*

Förkylningen är iaf bättre! :D

Men har sjukt tråkigt, ingen är social på fb. :'(

ha en fortsatt bra annandag!



Ovido - Quiz & Flashcards