Saga's blogg

Alla inlägg under september 2010

Av Saga - 16 september 2010 09:40

HEEJHEEJ!

Är fortfarande sjuk, så jag gick inte till skolan idag ;)

Nu kollar jag på VMA galan.... det är ganska kul att se på, men det roligaste var nog när de sa vem som vann priset för årets nykomling

(justin bieber), Han (i början) hittade inte upp på scenenxD *ASG*

Det tog typ några minuter för honom att hitta upp dit. Tillslut visade (pekade) Lady GaGa var trappan var, garvade ihjäl!!!!!!

OMG!!! hehe


Av Saga - 14 september 2010 18:39


   det ser nästan ut sommin tröja :#

Av Saga - 12 september 2010 15:19

hejsan!

igår var jag, Emma, Sara, Gudde, Jenni och malin på stan. vi var där i några timmar ;)

men kan jag skriva mer om det sen? är lite stressad... ska fixa lite på en annan blogg. (www.hihihi.bloggplatsen.se). är äntligen klar med headern!!!!!!


kramar

Av Saga - 10 september 2010 18:32

tjeena ;)

Idag hade vi ingen bild, så vi fick sluta tidigare, typ halv tolv ;) Sånt borde hända oftare..... ;)

  Men var hos gudde typ tills fem efter det ;) 

OMG imorron, Ska jag vännerna till stan ;)'

Men ska dra till mamma nu, sees

Av Saga - 9 september 2010 18:25

hejsan!

rubriken förklarar det mesta, men asså måste blåsa håret och platta det, och så måste jag fixa en header till en blogg,,,,,, och så måste jag träna på eng och no läxan. och jag vill se på biggest och idol....  men vi får se ;(

Av Saga - 8 september 2010 16:44

på min nya frisyr!

hmmm, här kommer de:)

             sista blev helt failad!

men vad tycker ni?

Av Saga - 7 september 2010 18:16

rubriken är inlägget, orkar inte skriva mer om det idag, eller iaf nu, kanske senare

Av Saga - 6 september 2010 14:51

shuee bloggen m. läsare!

kom nyss hem från skolan, eller en halvtimme sen... och nu(som det står i rubriken) gör  jag mina läxor :(. Hatar läxor, vi lär oss ju tillräckligt mycket i skolan...

Men aja... det är som det är... Är hemma hos pappa nu...

Ovido - Quiz & Flashcards