Saga's blogg

Alla inlägg under november 2010

Av Saga - 14 november 2010 18:25

hej! 

har inte gjort så jättemycket idag, har bakat en sockerkaka och gått hem till pappa och grattat honom på farsdag. Han fick en t-shirt av mig med texten (inte helt oväntat) världens bästa pappa.

Men ska nog snart byta vatten till sköldpaddan.... yiiipppie! hehe..

Meeeeeen! Pallar inte skolan imorron, någon som känner likandant?!


//saga

Av Saga - 10 november 2010 20:51

hejhej!


är så FKN`(!) trött nu! Har typ pluggat biologi sen jag kom hem från skolan...  Och ingetnting vill fastna i huvudet!!!!

DAMP aasssååå!

Av Saga - 8 november 2010 16:42

SHUUUUUUUUU!


Håller på att fixa lite på min ipod + mobil nu, Åt mellan mål för kke en timme sen... ohh GOSH det var starkt! Seriöst var det nog den starkaste pizzan jag ätit... -_-

Har såå tråkigt nu...  vill ner på stan och shoppa!


  

Hahaahahahah! jag förlorade!



//saga <3

Av Saga - 6 november 2010 19:02

Här kommer de tre headrarna, men de blev lite dåliga... men berätta gärna vilken ni tycker bäst om.


nr 1.

  

nr 2

  

nr 3

  

hmmm... de var det det, vad tycker ni?

Av Saga - 6 november 2010 18:39

håller på att göra ett par nya headrar nu! sen får ni rösta på vilken ni tycker bäst om ^^

Av Saga - 5 november 2010 12:07

moshi bloggen!

Nu sitter jag och skriver en önskelista (till jul) det går trögt.....

Lyssnar på Eminem på spotify... Han är fett bra jue! Min kompis skulle kalla det Eminem-sjukan... HAHAHA ASG!

Men är SERIÖST irriterad nu, på min korta önskelista... när man inte ska önska sig nåt, önskar man sig typ allt! men när det väl är dags att skriva en önskelist kmr man nt på ngt...   böhööööööö!!1!!!!!1!!!!!!!

Av Saga - 4 november 2010 18:33

Hejsan!


nu är jag tebax igen! Har inte bloggat på länge, men har ju varit bortrest nu. Hade tyvärr inte tillgång till nån dator... Har varithos mormor och morfar i köping. <3

är sjukt trött nu, för har gått upp jättetidigt varje dag i tre dagar, typ runt 8!

Men det är skönt att vara tillbaka ;)

LÄNGTAR TILLS MIN NYA MOBIL KOMMER!

Ovido - Quiz & Flashcards