Saga's blogg

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Saga - 3 februari 2011 15:34

Är hemma hos Anisha nu

( www.peaceoutgirl.blogg.se )

Sitter här och hör Anisha skrika och säga hur dålig dagen är...

-det blev värre än jag trodde..., säger hon besviket

- först är jam..en  viss person menar jag cp, fortsätter anisha

-sen så får hon fem fel på eng läxan.. hon är tydligt missnöjd

-stef... humm jag menar nån börjar reta mig igen, säger hon med ett hat i blicken.

-jag hatar att ingen svarar i telefonen, säger hon... Vi vill att ni ska svara!

- och sen, berättar hon vidare, det värsta som NÅGONSIN kunde hända hände mig! Allt på min dator har försvunnit! inkl alla mina fanbilder på justin bieber! :O

-ingen uppdaterar på fb, heller, skriker hon från det andra rummet!

- JAG Hittade BARA EN STRUMPA AV SAMMA SORT !

-MIN RAM HAR GÅTT SÖNDER!

skriker hon från det andra rummet igen

Och nu säger den människan att hennes hår ser förskräckligt ut!

pgd av vädret, som hon också hatar... för att hon går som en "kärring" för att det är så halt!

Peaceoutgirl anser också att hennes ser extra "spinkiga" ut idag..


Det var Anishas hälsnig till er alla!

Hon önskar er en fortsatt bra dag :)


nu mitt inlägg:


som jag sa är jag hemma hos Anisha, som btw (utan orsak) ät fett sur...

Gick hit direkt efter skolan, och är lite smådampig också..

uppdat. senare alla!

pussokram!






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards