Saga's blogg

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Saga - 10 oktober 2010 12:16

Hej!!!!!!!!!

Har inte hunnit blogga så mkt, för att jag sov över hos sivan igår, kom hem nyss. Men mer om det senare, nu ska jag berätta om hur det var i stockholm. 

 Vi åkte dit med elva tåget ( jag, Gudde, jenni, becca, younes och mamma) sen när vi kom fram gick vi direkt till butterix.

Och hittade det mesta där:) är riktigt nöjd med inköpen, både mina egna och de till Halloween- festen! Tänker inte berätta vad vi/jag köpte, det vore att avslöja för mkt... LOL

nerå men... sen gick vi till diverse andra affärer och kollade lite. tror jag har det mesta till min Halloween - outfit nu.. Hoppas det iaf. Vi åt på McDonalds, och som körsbäret på toppen av vaniljglassen, hittade jag en tur-ring!! Den var ganska fin, men jag tappade den :c 

Men fick ändå tur av den, så länge jag hade den xD

OMG! såg världen snyggaste väska på Åhlens!!! Visserligen kostade den 1500:-... men man kan väl drömma?

ojjjjj , är klockan så mycket?!  måste dra nu, men seees!

 önska mig lycka till med operationen!




Ovido - Quiz & Flashcards