Saga's blogg

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Saga - 4 oktober 2010 15:24

Veckans...


mat: tacos

dryck: vatten?

kompis:....

låt: kingston!!

artist: beyonce!

blogg: www.peaceoutgirl.blogg.se

färg: rosa! (oj)

bok: ehh... om jag kunde drömma?

ämne: INGET!!!

foto: från pizza kvällen! Säger inte vilket... ;)

tv:' nån deckare på kanal nio

accesoar: rosetten (stavning)

sak: Min ipod!!

Diss: Spanskan! satt ensam i killhörnet! tills Ebba kom <3  

retsticka: ni vet vem! vem skulle det annars vara?!

händelse: ikeea med vännerna! <3 ;)

sida (internet): som vanligt ; faceboook!!!!

pinsammaste: såg keps killen på stan! :o

bästa: JAG!! xD

sämsta: ehh... min bänkkompis! HAHA, kanske lite taskigt.. Men ändå.. hahahahaha¨

roligaste: idag i skolan när vi busringede i klassrums telefonen!

ord: whuuut?!

LOL: Annika visste inte vem Eddie murfpy (stavning) är!


Av Saga - 4 oktober 2010 14:41

tjoooo!


har kommit hem från skolan nu :)

det var en ganska kort dag, 14.10 (!)

Är ensam hemma nu, men ska vara hos sivan halv fem. Ska äta där, för pappa jobbar kväll, han kommer väl hem vid tio-halv elva tiden... (?)

Hoppas vi äter något gott, men det gör vi alltid hos Siv! 

HENNES MAT ÄGER!!!!

till och med fisken, som jag vanligtvis inte gillar :)

Just nu sitter jag och lyssnar på musik samtidigt som jag spela Pet society på facebook!

vilket liv jag har ;)

Men vi har iaf inte fått så många lääxor idag, bara en... 

Asså när jag tänker efter tycker jag att läxor är heeeeeeeeelt onödigt!!! Ingen gillar dem (det finns undantag)..

ORKAR INTE MED SKOLAN MERA!

Men måste gå, för jag (liksom alla andra) har skolplikt :(

det borde vara högst valfritt!

Asså, jag blir sjukt irriterad på vissa bloggar! Särskilt när det skriver" har haft så dålig uppdatering" när det ändå ha bloggat två ggr samma dag!? är inte det att uppdatera?


//saga

Ovido - Quiz & Flashcards