Saga's blogg

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Saga - 13 december 2010 19:52

Nu är jag tebax igen!

har tagit ett (som rubriken förtydligar) lååååångt, varmt bad!

Det tog typ två timmar ;p

ska snart sticka till mamma och hämta mina saker, men först ska jag föna håret, soooo lång ;P


sees :)

Av Saga - 13 december 2010 16:44

hahaha :)


Hehj hej!

stannade i skolan i mer än en timme mer än lektionen var :# Men vi var i HK- salen och bakade muffins! Sara och jag jobbade tsm, och våra var helt enkelt bäst ;P

Seriöst så var de snyggas oxå (+++++) score!

Kke lägger ut bilder sen...

Igår var jag på bio, the social network, den sööööög!

men hade kul ändå, blev fett flummig efter filmen... ;)

Missade syrrans lucia idag, för uppfattde tiden fel ;#

vill bara ta ett lååååååååångt varmt skumbad ;)

ska äta nu, skriver mer någon annan gång ;)

puuuuuuss! 

Ovido - Quiz & Flashcards