Saga's blogg

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Saga - 18 december 2010 22:36

Nu har man sjungit  lips... har ont i halsen ;)

men iaf, här är bilderna 

   ny inköpta ljuslyktor!   min och mina syrrors pizza      Julia ;)   Mysan ^^   pappa gör pizza sallad   julia gömmer sig   mer sallad   mmmm.... feta!   

de var några bildre från min kväll!

kke ska gå och sjunga lite mer lips nu... ensam :'( haha!


ha en bra kväll alla!

kke uppdat. mera senare

Av Saga - 18 december 2010 21:09

hej alla underbara!!!!


Har precis ätit middag nu, hemmalagad pizza!

Asså pappa gör helt klart den bästa pizzan :)

Men är 1000% mätt nu!

Som tur var delade jag och mina systrar på en pizza, för jag hade aldrig orkat en hel själv...

ska slänga upp lite bilder från kvällen snart innan jag och syrran kör lips! 

chaooo!

Ovido - Quiz & Flashcards