Saga's blogg

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Saga - 14 december 2010 16:56

Hejhej!


nu är en ny header på väg till bloggen! Och kke en ny design ;) Har redan tröttnat på min gamla. Vet nt när den kommer att bli klar , det beror på när jag har lust :) 

Men är det nån som har någon ide om vilken färg/ färger jag ska använda? Har funderat på rött och vitt för att det snart är jul och allt det där... men vet inte säkert än, snälla kom med några förslag :) Och if ni skulle ha några bra bilder på mig skulle ni kunna skicka dem då, via mail eller något? (saga13sundqvist@hotmail.com)

tack i förhand!

puuuss!


:'(

Av Saga - 14 december 2010 16:10

Shuuue bloggen och alla läsare!


är liiiite lessen nu, för idag säljs min gamla mobil... :'(

   saknar den... den hade bättre ljud... men hur mycket jag än gillar den så ÄLSKAR jag min nya mobil :)

den har bättre kamera och ett tangent bord!

den har JÄTTE fina teman . Men som sagt så har den dåligt ljud... :'C 

   det är nog ganska lika... men tror att jag föredrar den nya ;)


Ovido - Quiz & Flashcards