Saga's blogg

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Saga - 9 januari 2011 20:04

Tjenare!


Var ju i stockholm igår, och blev fett sur när vi kom hem, för jag hade skrivit världens bästa inlägg. Men det gick nt att publicera för att vårat internet (ingen) stängdes ner. Så här kmr inlägget, lite kortare och redigerat.

 vi var bara  borta några timmar, men det kändes som typ en heldag.

Har hursom helst, shoppade ganska mkt. Ett par nya skor, en Adidas tröja mm...

OMG! Hittade en ny (tror jag) affär idag, min nya favvo butik <3

Det var typ 1/2 priset på allting.

När vi kom till centralen käkade vi på macdonalds.

Här kmr lite bilder på vad jag köpte!

   skor från skopunkten..   Adidas kofta, stadium   nagelfil, Accessorize (den nya affären)  -II-

   mascara, lindex ;D   penna, Accessorize   -II-   ring (!!!!) Accessorize   -II-



sen köpte jag lite mer saker, men orkar nt lägga in bilder på dem...

ha en bra dag alla läsare (+ icke läsare)!


//saga

Av Saga - 9 januari 2011 10:58

Hej alla underbara!


Det här blir ett ganska kort inlägg, för jag måste snart iväg.... till sthm!!!!

Ska först lämna kusinerna på centralen, sen går vi vidare till alla affärerna för att shoppa.

Ska typ dra nu, för bussen går om en halvtimme, och jag ligger fortfarande i sängen och typ sover :P


Ovido - Quiz & Flashcards