Saga's blogg

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Saga - 14 januari 2011 20:05

Den här headern är bara tillfällig, tills jag gör klart den andra. Men det kmr nog ta ett litet tag...

Men vad tkr ni om den?

Av Saga - 14 januari 2011 18:58

Hej hej alla!


Idag gick jag, Sara & Dilolicochizz till Anisha direkt efter skolan (som var rätt händelselös..). vi typ gjorde inget innan Jenni och Gudde kom dit. (Men först väntade vi i en halvtimme på dem ute, så när de väl kom var vi stelfrusna, så vi orkade nt vara ute som vi tänkt. Då gick vi in och körde Just dance & Just dance 2. Hahaha, jag typ faiiiiilade helt på de flesta låtarna, fast jag nt brukar det :'( hahaha! neeerå, men det var iaf kul :D

Gick väl hem vid kvart i sex?? Tog en macka när jag kom hem, för var fett hungrig och vi ska nog nt äta på ett tag...

Här slänger jag in dagens låt ;)


Asum, visst??

Ovido - Quiz & Flashcards