Saga's blogg

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Saga - 21 januari 2011 21:42

Shuuuue bloggen!


Lite kort om min underbara dag ;)

först var det skolan, som nt var så jobbig idag, ganska chill' :)

Sen efter skolan gick vi (Gudrun, Dilan, Jennifer, Annika och Ebba) Hem till mig och käka mellanmål och typ dansade till musiken på min ipod... (?)

Sen, när Anisha kommit hem från bengaliskan, så gick vi hem till henne och körde just dance... Har typ blivet en tradition  att gå dit varje fredag... xddd

Vid halv fem kom Emma & Sara... 

Sen drog jag därifrån vid kvart över fem?

Skulle typ ut och äta med familjen... på Riverside :)

(Stor favorit ;))

Sen när jag kom hem sälade jag bara... Är fett trött nu.

Kke ska till stan imorron igen, då måste jag till Monkey (stavning).

Men nu ska jag typ städa mitt rum, lite random kke??

ha de bra alla :DD


///saga


Ovido - Quiz & Flashcards