Saga's blogg

Alla inlägg under januari 2011

Av Saga - 8 januari 2011 21:49

Hejhej!

 

Har precis kommit tillbaks från tippen. Var där med kusinerna och syrrorna. De ska sova här och imorron ska vi "transportera" dem till sthm.

Är typ helt slut nu, har gått jätte mkt idag. För vi har varit hundvakt åt mormors hundar hela dagen. gick på typ två !!jättelånga!! promenader och sen drog vi till tippen och var där i några timmar.

Hmmm, ska typ sova i soffan idag.... De har tagit över och låst in sig i mitt rum. :'(


Har typ inget att göra nu, ska typ ehhh... sova (?) nu ;)


Tänkte lägga in lite bilder från tippen, men min dator är typ lite konstig nu, så slänger in en cambild ist :D

   mobba nt bilden!!

ha en bra kväll :D

Av Saga - 4 januari 2011 11:41

Som det står i rubriken så åker jag till köping idag.

Har nt varit där på ganska länge nu, så det ska bli kul att komma dit och träffa mormor och morfar.

Håller på att packa, är nästan klar nu :D

Åker hem på fredag igen, si hinner vara där i några dagar...   

Men btw.... jag får DAMP (!!) på mina kläder. Vill packa allt, man vet jue nt vad som behövs när man åker bort?

Men kan inte ta med mig två väskor + två resväskor?

Eftersom vi ska åka tåg, så verkar nt det som en särskilt bra ide... :'( (LOL)

Vi ska typ dra nu, så hejdå alla!


ps.vet nt om jag kmr att uppdatera ngt i köping, det beror på om jag tar med mig datorn.


Av Saga - 2 januari 2011 22:38

Hej!


Har nt kunnat uppdatera så mkt de nu. För mitt internet har inte funkat på två dagar, nu funkar det äntligen och det är sjukt skönt. 

Har inte gjort så mkt under de senaset dagarna. Nu håller jag på att fortsätta med min nya header.

Har varit en äkta hemmadag idag, har bara slappat. (nice)


Av Saga - 1 januari 2011 00:31

Hej hej!


nu är det alltså 2011!

Kom precis in från isplanen... vi kollade på fyrverkerierna!

Asså, jag ÄLSKAR  fyrverkerier!!!!!! <3333

Tröttnar aldrig på dem ;)

Är jätteglad, men samtidigt lite sorgsen över att 2010 är över... Men bara lite :P

Nu är det bara att vänta o se vad det nya året har att erbjuda. Förhoppningsvis mycket.

Träffade (elr såg) Anisha och Dilan när jag var ute.

2011 låter konstigt, 2010 låter bättre... Man får väl vänja sig ;P


en passande låt:


                                                                                                  Har ni några nyårslöften????

Mitt är att äta mindre godis, vi får väl ser hu det går. (inte så bra antagligen)


men ha ett bra forts. jullov! 

 //saga <3

Ovido - Quiz & Flashcards